Hellouu, olen siis melony ja päätin sitten tehdä tämmöisen muotiblogin. Olen lukenut monia muotiblogeja ja siten kiinnostus oman blogin tekemiseen heräsi. Olen siis vasta aloittelija joten en osaa hallita blogia vielä täysin, mutta jospa opin pikkuhiljaa. <:
Pientä infoa näin aluksi, oikea nimeni siis ei ole melony, se on piilonimi sillä en halua paljastaa kuka olen. Olen 14-vuotias ja harrastan tanssia. Asun pienessä kaupungissa joten vaatekauppavalikoimat eivät ole kamalan suuret täällä. :s H&M olisi kyllä toivottu, ja sen lisäksi olisi kiva jos tulisi jotain kenkäkauppoja. Nyt täällä on kuitenkin Seppälä, KappAhl, Lindex, Jim&Jillin tapainen nuortenliike (muutti nimeään sillä myyntiin tuli muittenkin merkkien vaatteita), kosmetiikkaliike ja jotain pikku putiikkeja joissa itse en käy. Mutta kuulemani mukaan tänne olisi tulossa kauppakeskus joten pitää vain toivoa että uusia kauppoja tulisi.
Blogin ulkoasusta sen verran, en oikein tajunnut miten luodaan oma ulkoasu joten valitsin sitten tämän valmiin. Mutta jos joku osaa neuvoa jotenkin yksinkertaisesti että miten saan itse luotua ulkoasun niin ohjeita otan vastaan enemmän kuin mielelläni. (:
Näin blogin perustamisen jälkeen kirjoituksia ei tule paljon mikä johtuu osittain tästä joulunajasta, mutta lupaan että 2008 postauksia rupeaa satelemaan paljon sillä ostamme toisen tietokoneen (tämä nykyinen sijaitsee veljeni huoneessa ja tänne pääsee harvoin).
Näin alkusanojen jälkeen haluaisin toivottaa kaikille hyvää joulua <:

PS. Ehdotuksia blogin sisällöstä otan mielelläni vastaan jos joku sattuu vielä näin alussa eksymään tänne.